درب و پنجره درب و پنجره

بهساخت

نمايشگاه درب و پنجره 1402 با حضور وين سام

پانزدهمين دوره نمايشگاه درب و پنجره و صنايع وابسته، در سال 1402 با حضور برند معتبر و پرطرفدار وين سام در تاريخ ۲۳ تا ۲۶ تير ماه برگزار خواهد شد.

  اين نمايشگاه بمدت 4 روز در روزهاي جمعه تا دوشنبه ادامه خواهد داشت.

برند هاي معتبري كه در اين نمايشگاه حضور دارند
از جمله برند هاي معتبر و خوش آوازه كه در اين دوره (دوره پانزدهم) از نمايشگاه هاي درب و پنجره  – 1402 do win tech حضور دارند، ميتوان به برند وين سام (زيرمجموعه هلدينگ بزرگ بهساخت) اشاره داشت.

اهميت برگزاري نمايشگاه درب و پنجره تهران
با توجه به تعداد رو به رشد واحدهاي توليدي، بازرگاني و خدماتي داخلي مربوط به صنعت در و پنجره، برپايي اين نمايشگاه تخصصي هم براي توليدكنندگان و هم براي بازديدكنندگان و مصرف كنندگان از اهميت بسياري برخوردار است. يكي از دلايل اهميت اين نمايشگاه اين است كه مخاطبين اين صنعت از ميزان تأثيرگذاري محصولات ارائه شده در پيشرفت كار خود اطلاع پيدا ميكنند و با اطلاع از نحوه بهينه سازي مصرف انرژي توسط در و پنجره در اصلاح الگوي مصرف خود مي‌كوشند.

محل برگزاري نمايشگاه درب و پنجره
اين نمايشگاه در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي تهران برگزار خواهد شد، مراجعين و اصناف مختلف جهت حضور در نمايشگاه 1402 درب و پنجره بين المللي تهران ميتوانند به ادرس: شهر تهران، محله آرارات، خيابان فردوسي، خيابان مدرس، خيابان بهشتي، نمايشگاه بين‌المللي تهران، مراجعه نمايند.

محل غرفه شركت وين سام
جهت حضور در غرفه وين سام ميتوانيد به نشاني: درب ورودي سالن 40 مراجعه كرده و همچنين جهت هماهنگي بيشتر ميتوانيد با شماره تلفن 09120730900 تماس حاصل نماييد

شركت در قرعه كشي نمايشگاه درب و پنجره با وين سام:
وين سام در اين دوره از نمايشگاه هاي درب و پنجره اقدام به برگزاري قرعه كشي و اهداي هداياي گوناگون خواهد نمود كه جهت كسب اطلاعا بيشتر و شركت در قرعه كشي ميتوانيد در غرفه وين سام حضور بهم رسانيد

دسترسي به نمايشگاه بين المللي تهران از طريق مترو و اتوبوس
↵ ايستگاه صدر، بزرگراه مدرس، بزرگراه چمران، درب شمالي نمايشگاه بين المللي تهران
↵ ايستگاه نواب، اتوبوس جمهوري، پارك وي ايستگاه نمايشگاه

نزديك ترين ايستگاه مترو به نمايشگاه بين المللي تهران: ايستگاه تجريش و ايستگاه شهيد حقاني
دسترسي به نمايشگاه بين المللي تهران با خودروي شخصي
اتوبان چمران، نرسيده به پارك وي، درب شمالي نمايشگاه ↵ بزرگراه يادگار امام شمال، نرسيده به بزرگراه نيايش، سئول شمال، خيابان نمايشگاه، درب جنوبي نمايشگاه

نمايشگاه بين المللي تهران داراي پاركينگ عمومي است
لوكيشن روي نقشه ياب
گوگل مپ
نشان
 
كروكي نمايشگاه بين المللي

ما در كنار توليدات و اجراي درب و پنجره upvc خدمات و توليدات ديگر هم در هلدينگ بهساخت داريم،

كه جمع بودن اين محصولات براي يك سازنده مزيت مي باشد.

سخن پاياني:
نمايشگاه درب و پنجره تهران فرصت استثنايي را براي افراد و شركت ها فراهم مي كند تا در صنعت درب و پنجره‌ي روز پيشرو باشند.

اين نمايشگاه با تمركز بر نوآوري، طراحي و پايداري، طيف گسترده اي از محصولات و فناوري ها را به نمايش مي گذارد كه مي تواند هر فضايي را متحول كند. چه حرفه اي در صنعت باشيد و چه صاحب خانه كه به دنبال الهام گرفتن هستيد، اين نمايشگاه نويد آخرين روندها و راه حل هاي پيشرفته را مي دهد كه زيبايي، عملكرد و ايمني را در محل زندگي يا محل كار شما افزايش مي دهد.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1402/4/22 ساعت: ۱۱ توسط:behsakht :